Din +Resurs
Människan bakom kunden
Detta är ett erbjudande från SMConsult till banker och andra tjänste/serviceföretag, som håller på att bredda sig som kunskapsföretag och som vill pröva ett nytt grepp för att säkerställa kvaliteten i mötet mellan företaget och dess kunder.
Mötet med kunden är en kritisk punkt, där företagets affärsmässighet ska förenas med ett varmt hjärta. Vem är människan bakom kunden? Den som också är närvarande i mötet.
Med lekfullt allvar utforskar och belyser vi "den gråzon" som omger det korta mötet mellan medarbetaren och kunden. SMConsult leder processen, tillhandahåller strukturer och verktyg samt tillför kunskap. Processen genomförs i grupp med personalen på ett kontor, en avdelning eller motsvarande.
Processen leder till att deltagarna fördjupat kunskapen om kunderna och ökat medvetenheten om sig själva, vilket ökar kvaliteten i alla vardagliga möten.
Varmt välkommen. Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar, du måste ha Javascript aktiverat för att visa den